środa, 19 czerwiec 2019

Osoby projektujące szkolenia i procesy rozwojowe mają do dyspozycji setki metod i narzędzi. Ten olbrzymi potencjał jest bardzo potrzebny, bo osoby dla których projektujemy procesy szkoleniowe mają coraz większe wymagania.

Część 5. Elearning w Edukacji. Ile forum w kursie?
Odpowiedź na to pytanie osadzone jest w klasycznym sporze prowadzonym od lat.
Jestem uczniem „Szkoły KOWEZiU”.
Związany jestem od wielu lat z edukacją zawodową, więc siłą rzeczy musiałem trafić na koweziowy elearning.

lBog to nie pamiętnik, czy dziennik, jakie tworzyliśmy będąc małolatami, pisany dla siebie i chowany na dno szuflady. Blog pisany jest z myślą o czytelnikach. Nie do końca jest więc szczery i obiektywny, gdyż czasami nie do końca świadomie, autor tworzy pewną kreację siebie.

Kartki w kropki? Kropki pomagają zachować perspektywę, ułatwiają pisanie i rysowanie.

Idea szkolnictwa zawodowego i dualnego we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej.
prof. nadzw. dr hab. Donat Mierzejewski, Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile.

Studia dualne - kształcenie we współpracy z biznesem, gwarancją sukcesu na rynku pracy.
dr inż. Piotr Gorzelańczyk, zastępca dyrektora Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile, koordynator studiów dualnych w Instytucie Politechnicznym.

Modernizacja kształcenia zawodowego z punktu widzenia praktyka.
Jan Palacz, dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie, ekspert w zakresie modernizacji podstaw programowych i opisu Polskiej Ramy Kwalifikacji dla zawodów.

Podsumowanie Konferencji.
Łucja Zielińska, dyrektor Wydziału Oświaty Starostwa Powiatowego w Pile.

Kształcenie ponadpodstawowe w świetle planowanych uregulowań prawnych.
Mirosław Dzieniszewski, dyrektor Kuratorium Oświaty w Poznaniu Delegatura w Pile.

Strona 3 z 7

Czasopismo elektroniczne otwartej edukacji. Wpis do Rejestru Dzienników i Czasopism Sądu Okręgowego w Poznaniu pod numerem RPR 3488.

Licencja

Treści zamieszczone w czasopiśmie elektornicznym udostępniane są bezpłatnie. Korzystanie przez użytkowników z treści opublikowanych w czasopiśmie nie wymaga zgody Fundacji Marchewkowe Pole. Przy czym oznaczone w serwisie treści jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.